Մարդկային 3 Թուլությունները

Թվերի անուններում նկարագրված է ՀԱՅի Գաղափարաբանությունը, որով ապրել է, արարել է, ստեղծագործել  և հասել մեծ հաջողությունների  ՀԱՅ ԱԶԳը:
Գաղափարաբանությունը նաև հուշում է մարդուն յուրահատուկ 3 թուլությունների մասին, որոնք միայն հաղթահարելու միջոցով է հնարավոր իրագործել հոգևոր զարգացումը: Այդ թուլություններն են

 ՉԱՐը,   որի խորհրդանիշն է ՔԱՐ - 4 թիվը  ---  «ՀԱՂԹԱՀԱՐԻՐ ՉԱՐԸ»
 ՍԻՆը, որի խորհրդանիշն է ՍԻՆՔ - 5 թիվը ---  «ԱԶԱՏՎԻՐ ՍԻՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԻՑ»
 ԿԻՐՔԸ, որի խորհրդանիշն է ՑԻՑ -  6 թիվը ---  « ՍԱՆՁԱՀԱՐԻՐ ԱՌիՈՒժ ին »

4 5 6 խորհրդանշում են մարդկային 3 թուլությունները
ՉԱՐի-ՈՒժ                ՑԻՆ-Ար                ԱՌի-ՈՒժ  կամ Կիրք

Անցնելով այս փորձությունների միջով միայն կարելի է հասնել ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ:

4 թիվը ունի ՉԱՐ իմաստ
4 թվի անունն է ՔԱՐ, այն խորհդանշում է ՉԱՐ ը, այդ պատճառով էլ այն երբեմն կոչում են ՉԱՐ ինչպես որ այսօր Պարսկաստանում:
    Հայկազյան գրավոր համակարգում 4 թվի համապատասխան սիմվոլը  արտահայտել է նաև ՉԱՐ ի գաղափարը:
4 թիվը ռուսերենում կոչվում է четыре: Այս անունը առաջացել է հայերեն ՉԸ-ՏԻՐԻ բառից: Սա նշանակում է որ ՔԱՐ-ՉԱՐ-ՉԸՏԻՐԻ ն հանդիսանում է ՏԻՐԻ հակապատկերը՝ եթե ՏԻՐԻ ը խորհրդանշում է դպրությունը – լուսավորությունը, ապա ՔԱՐ-ՉԱՐ-ՉԸՏԻՐԻՆ խորհրդանշում է անտաշությունը, անգրագիտությունը, խավարը:
Կարգախոսն է եղել ՀԱՂԹԱՀԱՐԻՐ ՉԱՐԸ

5 թվի անունն է ՍԻՆՔ, այն խորհդանշում է ՍԻՆ մտայնությունը՝ ինչպես օրինակ սնահավատությունը, սնապարծությունը, ինչպես նաև վախերը, քանի որ նույնիսկ վախը մահվան հանդեպ համարվում էր ՍԻՆ զգացմունք:
Կարգախոսն է եղել ԱՌՀԱՄԱՐԻՐ, ԱԶԱՏՎԻՐ ՍԻՆ ՄՏՔԵՐԻՑ:

5  թվի սիմվոլը խորհրդանշում է դատարկությունը և եթե այն շրջենք 90 աստիճանով ապա կտեսնենք դատարկ շերեփ կամ դատարկ ձեռքի ափը:


6 թվի անունն է ՑԻՑ,  այն խորհդանշում է ԿԻՐՔԸ, ԿՐՔՈՏ ՑԱՆԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՆԵԼ ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ: 
Կարգախոսն է եղել ՍԱՆՁԱՀԱՐԻՐ ԿԻՐՔՏ, ԱՌիՈՒժԸ, ԱՌՅՈՒԾԸ և միայն այդ դեպքում կհասնես ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ:


Սանձահարիր Կիրքտ և կհասնես Հաղթության
HALDI
Ահա թե ինչու է ՀԱՂԹը պատկերված կանգնած Առյուծի վրա, ոտքը դրած կենդանու գլխին, որը նշանալում է, որ ԱՌիՈՒԺը, Կիրքը, Առյուծը սանձահարված է :

Կրքոտ ցանկությունը անհրաժեշտ է, բայց բավարար չէ հասնելու ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ, իսկ ՍԱՆՁԱՀԱՐՎԱԾ ԿԻՐՔԸ,  ԱՌիՈՒժը, ՑԻՑը  վեր է ածվում  ԿԱՌԱՎԱՐՎՈՂ ՀԶՈՐՈՒԹՅԱՆ, ԿԱՄՔԻ ՈՒԺի, որին ՀԱՅԵՐԸ կոչում էին Սյուն-Սիւն ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ :
 Կիրքը ուներ շատ անուններ, այն կոչում էին նաև ԿԵԱՆՔԻ ԱՂ, որովհետև առանց Կիրք Կեանքը դառնում է անհամ ու անհոտ:    Բայց մյուս կողմից Կեանքի Աղը պետք էր սահմանափակել, որովհետև ավելորդ աղիությունը վտանգավոր է Կեանքի համար:
Կրքոտ Ցանկությունը՝ Հասնել ՆՊԱՏԱԿԻՆ, իմաստով է լցնում ԿեԱՆՔԸ:

ՀԱՂԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՑՑԻ ԾԱՅՐԻՆ Է
Կրքոտ Ցանկության  առկայությունը նշանակում է, որ մարդու մոտ ձևավորված է ՆՊԱՏԱԿԸ և դա հանդիսանում է առաջին քայլը դեպի ՀԱՂԹՈՒԹՅՈՒՆ, այդ պատճաժով էլ ասում են ՀԱՂԹՈՒԹՅՈՒՆԸ ՑՑԻ ԾԱՅՐԻՆ Է: 
 Կրքոտ Ցանկությունը պետք էր խնամել, կերակրել, որովհետև դա ահռելի հզորություն է, բայց և պետք էր ՍԱՆՁԱՀԱՐԵԼ,  որ այն չտանի կործանման:
         Նախկինում կար սովորություն՝      
 նպատակը արձանագրվում էր փոքրիկ ՑՑԻ վրա, որն ուներ մեխի տեսք: Այն անընդհատ հիշեցնում էր ՑՑԻ տիրոջը չիրականցված ՆՊԱՏԱԿԻ մասին: 
ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ հասնելուց հետո  այն խփվում էր պատի մեջ: Այստեղից էլ առաջացել է  խոսքը թե «ՄԵԽԸ ԽՓԵՔ ՊԱՏԸ» ։
        Այս խոսքը ասվում էր երբ մարդ հաջողությամբ ավարտում էր երկար ժամանակ ձգվող  գործը:
Այսպիսի ՑԻՑ- ՄԵԽեր շատ են հայտնաբերվում պեղումների ընթացքում-
Օտարազգի պատմիչները հաճախ են հիշատակում ՀԱՅԵՐԻ ՆՊԱՏԱԿԱՍԼԱՑՈՒԹՅԱՆ մասին, այս հատկությամբ նրանք խիստ տարբերվում էին մյուս ազգերից:
 
Նա է իր ուսերին պահում Գաղափարի Կամարը
Կոն Անկյունաքար, Պորտաքար
 ՑԻՑ ը որն ցուցանում է  ՆՊԱՏԱԿ ը, համարվում էր Գաղափարի անկյունաքարը, որն էլ իր ուսերին էր պահում Գաղափարի Հաղթական Կամարը:
Ճարտարապետության մեջ, Հաղթակամարը իր ուսերին պահող անկյունքարը (Ցիցը) կոչում էին ԿՈՆ քանի որ քարի սուր ծայրը ուղղված չէր վեր:
    Տղա երեխան համարվում էր ցեղի շարունակողը, նրա հետ էր կապվում ցեղի ապագան, նպատակները, երազանքները: Նա համարվում էր ընտանիքի, ցեղի անկյունաքարը, որը պետք է սանձահարվեր, դաստիրակվեր և դառնար ընտանիքի, ցեղի Սյունը Հաղթության:
Ճշմարիտ է Լիա Ավետիսյանի այն պնդումը, որ Կոնստատին անունը ունի հայկական ծագում և նշանակում է
Կոն-ըԶ-Տանս-Ծնվեցավ:
   Այսինքն ԿՈՆը դա ՑԻՑ-ն է մանուկ հասակում, որը դեռ պետք է մեծանա դառնա ՑԻՑ և հետո շարունակելով աճը վերածվի  ՍՅՈՒՆ ՀԱՂԹՈՒԹՅԱՆ :
KAUN - KON
    Հիշեցնեմ, որ ԵՎՐՈՊԱ տեղափոխված Հայկական ցեղերից Hermionen - Armanen ցեղի մոտ 6րդ Սուրբ Սիմվոլը RUN կոչվում էր KAUN - KON - ԿՈՆ: Այն պատկերում է սուր ծայրը դեպի ներքև ուղղված անկյան տեսք: Այն խորհրդանշել է Ցեղի Արմատը և կարգախոսն է եղել ԵՍ ԵՄ ՑԵՂԸ:
Ցիցը ուներ մեկ այլ անուն ևս՝ այն կոչում էին ՍԵՊ, նկատի ունենալով նիզակի ծայրակալը: Այն ցուցանում էր նպատակը կամ ուղղությունը դեպի ՀԱՂԹՈՒԹՅՈՒՆ:
Երբ կար սրտանց-կրքոտ ցանկությունը ապա ՍԵՊը ինչպես առասպելական կողմնացույցի սլաքը, ուղղորդում էր մարդուն դեպի նպատակ՝ դեպի ՀԱՂԹՈՒԹՅՈՒՆ:
  ՍԵՊԻ ԾԱՅՐ, ՍԵՊԻ ԳԱԳԱԹ, ըԶ ՍԵՊ ԹԵՓԵ արտահայտությունը մնաց պատմության մեջ որպես ZEP TEPI  
այսինքն  ՈՍԿԵ ԴԱՐԱՇՐՋԱՆ ԵՐԲ ԵԳԻՊՏՈՍՈՒՄ ԹԱԳԱՎՈՐՈՒՄ ԷԻՆ ԱՍՏՎԱԾՆԵՐԸ:
 
 


No comments:

Post a Comment