TURAINI


Հայտնի է, որ 9 – թիվը արտահայտում է իգական սկզբունք: Իսկ 6000 ամյա ոտանավորի մեջ 9 թվին համապատասխանում է Տուր ը:
Տաուրուսե հանդիսանում է Բնության Ոգին կամ հենց Երկրագնդի Ոգին
Տաւր - Տւր - Տուր
Հիշենք որ վայրի տուրից է առաջացել ընտանի կովը:
Հիշենք նաև լեգենդը, որը պատմում է թե ինչպես Միհրը զոհաբերեց Տաւրոսին կամ ավելի ճիշտ կլինի ասել Տաւր-Տւր ին, որն իր արյունով սնեց հողը ու դարձրեց այն բերրի եվ պտղաբեր, իսկ մարմնի մասերից առաջացան մայրցամաքները:
Այսինքն լեգենդը հուշում է, որ մինչ զոհաբերությունը երկրագունդը անկենդան էր և զոհաբերության շնորհիվ էր, որ երկրագնդի վրա հայտնվեց բնությունը: Բայց լեգենդը հուշում է նաև, որ Տւրը չվերացավ այլ ձուլվեց երկրագնդին և վերածվեց բնության կամ Բնության Ոգու: Միցուցե հենց այդ պատճառով են ասում, որ երկրագունդը կենդանի օրգանիզմ է:
  Ստացվում է որ Տւրը հանդիսանում է մեզ ծնող և սնող Մայր Բնությունը: Կարելի է ասել, որ նա է Սուրբ Կովը:
 Բոլոր դեպքերում, բնական է, որ Տւրին դուր չեր գա այս բռնի մոտեցումը՝ բանտարկումը և նա անընդհատ փորձելու է ազատվել բանտից և ճախրել տիեզերքում:
Բայց, երբ Տւրը փորձում է ազատվել կապանքներից, վերածվում է Կատաղած Ցուլի: Այսինքն Տւրը չունի սեռ և կոռեկտ չէ երբ ասում են որ Միհրը զոհաբերեց ցուլին կամ եզան կամ կովի: 
Միհրը զոհաբերեց Տիեզերական Տւրին, որը և կով է և ցուլ: Տւրի այս բնութագիրը բնորոշ է նաև 9 թվին, ինչպես նաև ին վերջածանցին : 

                 7         8        9
              Հաղթ ՈՒթ Ին

6               7         8       
Ցից     Հաղթ  ՈՒթ  Յան


Մաշտոցյան համակարգում 9 րդ տառն է Թ ն և եթե ԻՆ ածանցին համապատասխանում է Տուր, ապա ՅԱՆ ածանցին կհամապատասխանի ԹՈՒՐ: 
Եթե Տ տառը փոխարինենք  Թ տառով ապա ՏՈՒՐ-ՏԱՈՒՐՈՒՍ ը կվերածվի ԹՈՒՐ-ԹՈՐՈՒՍ ի կամ ավելի ճիշտ ԹՈՒՐ-ԹՈՐՈՍ ի, քանի որ ԱՈՒ դուալ ձայնավորը համապատասխանում է օ-ո ձայնավորին:
Հիշեցնեմ, որ Քեռի Թորոս ը Սասնա Ծռեր էպոսում մարմնավորում է Զինվորական ՈՒժը կամ Մարտական Ոգին:

Ստացվեց որ Բնության Ոգին վերածվեց Մարտական Ոգու:

Ոգու այս դինամիկան հանդիսանում է բոլոր Մարտարվեստների  Փիլիսոփայական հենքը, ողնաշարը: Երբ մարտիկը մեդիտացիայի միջոցով շփվում է Բնության Ոգու հետ, ապա նրանից ստանում Բնության Տարերքների Էներգիան (Կի Հուրը), որը հետագայում կարող է վերածել Մարտական Ոգու: 
ՄարտԱրվեստը և ՄարտԱրվեստի Փիլիսոփայությունը հանդիսանում է Քրմական Գիտելիքի Ծանրակշիռ Բաղկացուցիչ Մաս:


Ին-ՅԱՆ կամ ՏՈՒՐ - ԹՈՒՐ գաղափարաբանությունը դրված է ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՎԻ հիմքում
ԻՆՅԱՆ կամ ԹՈՒՐԻՆ

ՅԱՆ ը կամ շրջված 9 թիվը չի կարելի շփոթել 6 ՑԻՑ թվի հետ: ՅԱՆ ը և ԻՆ ը դա մի ամբողջություն է և Քրմերը  այն կոչում էին ԹՈՒՐԻՆ:

ՄՀԵՐԻ ԴՌԱՆ արձանագրությունում այն 5րդ Աստվածությունն է [ TURAINI ]:

TURAINI անունը առաջացել է սեպագրի սխալ ընթերցումից, իսկ ճիշտ անունն է ԹՈՒՐԻՆ:

Սուրբ ԻՆը, Մեծ Տիկինը, Տիկին ԻՆը
INNIN

      Բայց ինչու էին Քրմերը այս սրբությունը կոչում Թուրին և ոչ թե ԻՆ-ՅԱՆ, ինչպես սիրում էր կոչել ժողովուրդը։
Նախ ուզում եմ ձեր ուշադրությունը հրավիրել 9 սիմվոլի աղավաղման վրա, որը Քրմերի համար անընդունելի էր։ Իրականում 9 ի սիմվոլը ունի այս նկարի տեսքը։ 
Նա է Սուրբ ԻՆը, Մեծ Տիկինը, Տիկին ԻՆը։   
ԹՈԻՐԻՆ


Շրջվելուց հետո այն ավելի շուտ նմանվում է Թուրի և բնական է որ սիմվոլը պիտի կոչվի Թուր-Ին։ Բայց պատճառը միայն դա չէր։
Այն ունի ավելի խորքային պատճառներ և բացատրություններ։ 
ԻՆ-ՅԱՆ ի պաշտամունքը Արիները տարածեցին արևելքում և շատ ժողովուրդների համար այն դարձավ գլխավոր Աստվածություն և քանի որ Ին-ՅԱՆը հանդիսանում է Հայոց Լեզվի մասնիկ, ապա կարելի է վստահորեն ասել, որ ԻՆ-ՅԱՆ պաշտամունքը տարածվել է դեպի Արևելքի երկներ հենց մեր տարածքից:
         Փաստորեն կարելի է վստահորեն ասել նաև, որ Վանի Թագավորության տարիներին Քաջանց երկրի Քաջերը տիրապետում էին Մարտարվեստներին և որ Մարտարվեստները այստեղից են տարածվել դեպի Արևելք:
Հետաքրքիր փաստ է հանդիսանում նաև այն հանգամանքը, որ Հնդկաստանում պահպանված Մարտարվեստը իր որակական հատկանիշներով և Գաղտնի Տեխնիկայով ավելի բարձր մակարդակի է, քան Չինական Մարտարվեստները: Այսինքն ավելի մոտ է կանգնած իր օրիգինալ տարբերակին: Միգուցե սա է պատճառը, որ Չինական մարտարվեստի շատ մասնագետներ գնում են Հնդկաստան վերապատրաստվելու համար կամ տիրապետելու համար Թրի կիրառման գաղտնի տեխնիկաների:
   Արևելյան փիլիսափաները շատ են անդրադարձել ԻՆ-ՅԱՆ կատեգորիային, գրվել են շատ բազմահատոր աշխատություններ: Բայց կամ չեն մոտեցել բուն էությանը կամ չեն ուզել հանրայնացնել, որովհետև կարծում էին որ մարդիկ կարող են ի չարս օգտագործել այդ գիտելիքը:
 Արևմտյան գիտնականներից նույնպես անդրադարձել են ԻՆ-ՅԱՆ փիլիսոփայական կատեգորիային:
   Նիլս Բորը ԻՆ-ՅԱՆի հիման վրա ստեղծեց « Հակասությունների Միասնության և Լրացման » իր տեսությունը:
  Բայց բոլոր գիտնական փիլիսոփաներից միայն Նիկոլո Տեսլան հասկացավ, որ ԻՆ-ՅԱՆ հայտնի պատկերը ոչ թե հարթապատկեր է այլ տարածական նկար, որ այն պատկերում է Երկրագնդի Տորսիոն Դաշտը: Բայց նա հրաժարվեց հանրայնացնել իր ուսումնասիրությունները այս ասպարեզում: Նա գտնում էր, որ մարդիկ բարոյապես դեռ պատրաստ չեն յուրացնելու այս գիտելիքը:


No comments:

Post a Comment